Siis en nyt sano, että voisin elää ilman ystäviäni ja perhettäni, he OVAT tärkeitä, mutten vain osaa nostaa niitä niin tärkeäksi, että listaisin ne tuollaiseen. Ja kyllä tähän liittyy muutakin, kuten se, että kun en usko ihmisen olevan minulle tärkeä, en pety myöskään, vaikkei hän aina täytä odotuksiani. Lisäksi en oleta kenenkään ihmisen jaksavan minua kovin pitkään, koska olen vähän tälläinen.


Ja kyseessä on yhden tietyn puhelinmyyjän ääni, ei puhelinmyyjät yleisesti ottaen. En vielä ihan niin häiriintynyt ole


Granted, minulta ei kannata edes kysyä tuollaisia kysymyksiä, koska sitten koen, että minun on PAKKO sanoa jotain. Psykologini about sanoivat Lillin ja mökin, vaikka se nyt juontuu vain siihen, että pidän yleisesti ottaen kissoista ja mökillä on mukavaa, koska siellä mikään ei voi saavuttaa minua, kun on niin korvessa. Sitten sanoin nuo äänet, koska en yksinkertaisesti keksinyt mitään muuta. En varsinaisesti nostaisi mitään noista elämää suuremmaksi... En kait loppujen lopuksi ymmärtänyt koko kysymyksen konseptia :T ASIOISTA PITÄMINEN WHUT IS THAT.


Kaikki jotka nyt ajattelevat, että olen pessimistinen siksi, että suojelen itseäni kaikelta pettymykseltä, ovat oikeassa. Ottakaa keksi.